Tasarruf Modu ile cihazının ekran parlaklığını optimum seviyeye düşürüp, daha az enerji harcar ve böylece enerji tasarrufu sağlayabilirsiniz.

Bu alandan açıp kapatabilirsiniz.
Teknoloji ve İnovasyon

Yenilikçi Uygulamalar

Kolaylığın adresi Enerjisa Mobil uygulamamız üzerinden abonelik, tahliye, fatura ve işlemlerinizi hızlı ve kolay bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Enerjisa Mobil uygulaması ile;

  • Tüm abonelik işlemlerini kolayca yapabilirsiniz.
  • Elektrik tüketimlerinizi grafikler üzerinden inceleyebilir, bölgenizdeki kullanıcılarla kendi tüketiminizi karşılaştırabilirsiniz.
  • Faturalarınızı ödeyebilir ya da size en yakın ödeme noktasını bulabilirsiniz.
  • Enerjisa Hizmet Noktaları için online randevu alabilirsiniz.
  • Bölgenizdeki anlık ve planlı enerji kesintilerini takip edebilirsiniz.
  • Sen Koru ile düzenli aktivite girişleri yaparak karbon ayak izinizi hesaplayabilir, karbon ayak izi farkındalığınızı artırabilir ve daha iyi bir geleceğe katkı sağlayabilirsiniz.
  • Mobil Cüzdan ile anlaşmalı mağazalarda Para Puan kazanarak Para Puanlarınızla elektrik faturanızı ödeyebilirsiniz.

Tüm özelliklerinden faydalanabilmek için online üyelik gerçekleştirmeyi unutmayın. Enerjisa Mobil’i tüm uygulama mağazalarından telefonunuza indirebilirsiniz.

Uygulamayı indirebilmek için akıllı telefonunuzun işletim sistemi iOS 13 veya Android 6.0 ve üzeri olmalıdır.

Enerjisa Müşteri Çözümleri A.Ş. Enerjisa Mobil içinde yer alan hizmet ve kampanyaları değiştirme hakkına sahiptir.




Enerjisa Mobil Uygulamasını App Store'dan indirmek tıklayınız.

Enerjisa Mobil Uygulamasını Google Play'den indirmek tıklayınız.


 

186 Mobil Uygulaması

Alanında Türkiye’de bir ilk olan, IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebilen 186 Mobil uygulaması ile Başkent, Ayedaş ve Toroslar elektrik dağıtım bölgelerindeki 14 il için kolayca arıza kaydı oluşturulabilir, bölgenizdeki tüm planlı kesintiler hakkında detaylı bilgi sahibi olabilir ve başvuru numarası ile sorgu yapabilirsiniz.

Ayrıca, kesme-açma işlemleriniz için talep oluşturabilir, endeks girişi yapabilir, sayacınızla ilgili arıza ihbarında bulunabilir ve yaptığınız taleplerle ilgili güncel bilgileri anlık olarak takip edebilirsiniz.


Chatvolt Uygulaması

Sizlere daha iyi ve ulaşılabilir bir hizmet sağlamak için başvuru kanal sayımızı arttırırken, süreçlerimizi de dijitalleştirmeye devam ediyoruz.

Mart 2020’de devreye aldığımız Chatvolt uygulamamız sayesinde taleplerinizi hızlı bir şekilde web sitemiz üzerindeki chatbot uygulaması aracılığı ile bize iletebilirsiniz. Yapay zeka tabanlı çalışan Chatvolt; planlı kesinti ve anlık arıza sorgulama, elektrik kesintisi bildirimi ve başvuru sorgulama işlemleriniz için üç dağıtım şirketimizin de web siteleri üzerinden hizmet vermektedir. İlgili taleplerinizi Chatvolt uygulamamız sayesinde kolay ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

  • Sesli/otomatik yanıt uygulamalarını, konuşma analizlerini, konuşmadan metne (Speech to Text) / metinden konuşmaya (Text to Speech) teknolojilerini dijital kanallarımız ve çağrı merkezlerimize entegre ediyoruz. Böylece müşterilerimizden gelen sesli çağrıları müşteri tercihlerine uygun olarak metne çevirip, yapay zeka destekli uygulamalarla otomatik cevaplar oluşturarak hızlı yanıtlar sağlamayı hedefliyoruz. Tüm bu süreci, müşterilerimizle insansı diyalog kurma yeteneğine sahip sanal asistanımız ile yönetiyoruz.
  • Müşterilerimizin artan taleplerini hızlı bir şekilde karşılamak ve güncel duruma göre gelen itirazların önemli bir kısmına standart bir değerlendirme ve yanıtlama süreci oluşturmak amacıyla ‘Opera-Hiperotomasyon’ isimli yapay zeka destekli RPA (Robotik Süreç Otomasyonu) entegrasyonu projesini devreye aldık. Bu sayede müşterilerimizin başvuru ve itirazlarını yapay zeka destekli robotlar ile kategorileştirdik.

Whatsapp Müşteri Özel İletişim Hattı

WhatsApp müşteri iletişim kanalı sayesinde çağrı merkezi içerisinde özel olarak kurulan ekiplerimiz taleplerinizi takip edecek ve siz müşterilerimize 7 gün 24 saat hizmet verecek.

Tüm iletişim sürecinin Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun dikkate alınarak tasarlandığı yeni dijital başvuru kanalımızda görüşmeleriniz aydınlatma metnine onay vermenizi takiben başlayacak.

Ayedaş bölgemiz için 0216 186 0000, Başkent dağıtım bölgemiz için 0312 186 0000, Toroslar dağıtım bölgemiz için ise 0322 186 00 numaralı WhatsApp destek hatlarımız üzerinden 7/24 hizmet alabilirsiniz. Ayrıca aşağıdaki linklere tıklayarak doğrudan talebinizi iletmek için görüşme başlatabilirsiniz;

Başkent WhatsApp yönlendirme linki için tıklayınız. 
Ayedaş WhatsApp yönlendirme linki için tıklayınız.
Toroslar WhatsApp yönlendirme linki için tıklayınız.

WhatsApp iletişim kanalımız sayesinde dijitalleşme yönündeki çalışmalarımızı daha da hızlandırmayı amaçlıyor ve müşteri deneyimini en iyi seviyeye çıkarabilmek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.