Tasarruf Modu ile cihazının ekran parlaklığını optimum seviyeye düşürüp, daha az enerji harcar ve böylece enerji tasarrufu sağlayabilirsiniz.

Bu alandan açıp kapatabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular

Faturam gelmiyor, neden olabilir? Ne yapabilirim?

Öncelikle faturanızın basılıp basılmadığını kontrol etmelisiniz. Online Hizmetler Merkezi veya Enerjisa Mobil uygulamamızdan giriş yapabilir ve ‘Faturalarım’ sekmesinden en son faturanızı görüntüleyebilirsiniz. Eğer son faturanızın basım tarihinin üzerinden 35 günden fazla geçtiyse 444 4 372 numaralı Çağrı Merkezi’miz üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.
Eğer faturanız basılmış ancak size iletilmemiş ise iletişim bilgilerinizi güncellemek için 444 4 372 numaralı Çağrı Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Bu cevap size yardımcı oldu mu?

Geri Bildiriminiz Gönderildi.
Teşekkürler